CSU Sibiu lansează o nouă metodă de marketing

BC CSU Sibiu lansează o nouă metodă de marketing. Clubul galben-albastru, în parteneriat cu unul dintre sponsori, Dabo Doner, invită suporterii la noul produs, intitulat „Dabo-Dunk”.

Prin intermediul site-ului oficial al galben-albaștrilor se anunță că noua atracție culinară va fi pusă în vânzare sâmbătă, 26 ianuarie, de la ora 13:30, iar suporterii echipei sibiene sunt invitați la ”degustare”, în locația DABO de pe bulevardul Victoriei din Sibiu!

Anterior lansării acestui produs culinar, angajații Dabo Doner au sprijinit echipa din Sibiu purtând echipamentul de joc al lui CSU în zilele în care aceasta joacă meciuri în Liga Națională de baschet masculin. De această dată, sâmbătă (26.01), la lansarea „Dabo-Dunk”, toți componenții echipei sibiene vor fi prezenți în locația amintită pentru o sesiune de poze și autografe.

Clubul a mai anunțat că la fiecare ”Dabo-Dunk” cumpărat, din orice restaurant din Sibiu, suporterii vor primi un bilet de tombolă. În ultima zi a fiecărei luni CSU Sibiu va pune la bătaie 6 premii irezistibile: DABO-DINNER (o cină cu jucătorul favorit), DABO-FOTO (o poză pe care o faci cu toată echipa, înrămată și semnată), DABO-FAN (două bilete la meci), DABO-MUG (o cană cu DABO și BC CSU Sibiu), DABO-FOODIE (un voucher de 50 ron) și DABO-EXPERIENCE (acces la un antrenament al lui CSU și o întâlnire cu echipa). Toate biletele completate rămân în concurs până pe 31 mai!

Totodată, suporterii lui CSU Sibiu au fost înștiințați că prețul unui „Dabo-Dunk” este de 15 lei. Doi lei din această sumă vor fi direcționați către CSU Sibiu.

Așadar, dincolo de metoda inedită prin care CSU Sibiu se promovează în cadrul acestui parteneriat, se poate observa că angajații Dabo Doner se identifică cu echipa locală, suporterii pot participa la o tombolă cu premii atractive și în același timp pot ajuta echipa prin achiziționarea unui produs culinar. O dovadă cât se poate de clară cu privire la faptul că la Sibiu se depun eforturi pentru satisfacerea nevoilor suporterilor și în același timp se pot atrage noi surse de finanțare a activității echipei de baschet. Lucru extrem de important în sportul românesc din zilele noastre.

Comunicatul CSU Sibiu referitor la această acțiune de marketing poate fi lecturat AICI.

1 comentarii On CSU Sibiu lansează o nouă metodă de marketing

  • Sunt sigur ca cele mai multe merite ale acestei campanii le are Ionut Georgescu, care ne-a obisnuit de-a lungul timpului cu proiecte de marketing inedite.
    Felicitari.

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată!

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Nu vor fi publicate comentariile care sunt în afara subiectului articolului sau pe care le considerăm ca fiind ilegale, discriminatorii, injurioase sau neadecvate. Linkurile utile în context sunt binevenite.

Sliding Sidebar

Despre Noi

24secunde este un site dedicat, în special, analizelor și comentariilor despre baschetul românesc.

Publicăm și știri, unele mai detaliate, puse în context și însoțite de câte cu un paragraf cu un comentariu, altele scurte, grupate sub titulatura ”Ultima oră”.

24secunde.ro este întruchiparea unei pasiuni, drept urmare principalul nostru țel nu este traficul.

Normal că vrem să avem, zilnic, mii de cititori care să lase tot atâtea comentarii, dar nu acesta este obiectivul nostru primordial.

În primul rând, vrem să vă oferim texte de o calitate foarte bună.

În al doilea rând, vrem să creem o comunitate în care să se discute despre problemele reale ale baschetului românesc și despre soluțiile de dezvoltare a acestuia, fără antipatii legate de echipa favorită, orașul de domiciliu sau alte astfel de lucruri derizorii.

Sperăm să reușim toate acestea, iar 24secunde.ro să devină un reper în presa de baschet din România.