Peak și sigla U Cluj-Napoca pe echipamentul campioanei

U-BT Cluj-Napoca are un nou sponsor tehnic. Joi (10.08), la reunirea campioanei în exercițiu a României, una dintre noutăți a constat în echparea jucătorilor și a componenților staff-ului tehnic în produse Peak.

Formația de pe Someș schimbă, așadar, după mulți ani, furnizorul de echipament. Pe parcursul ultimelor sezoane U-BT Cluj-Napoca a evoluat în echipamentul produs de către Ancada, o compania locală, stabilită în Cluj-Napoca.

Peak este un brand internațional, printre ambasadorii acestui brand numărându-se celebrul Tony Parker. De asemenea, compania chineză are contracte cu mulți alți sportivi, între aceștia numărându-se Vlad Moldoveanu sau Miha Zupan.

O altă noutate remarcată la reunirea formației clujene constă în afișarea siglei Universității Cluj-Napoca (fotbal) pe piept, în locul siglei utilizate de U-BT Cluj-Napoca în ultimii ani.

Foto: Manases Sandor / www.u-bt.ro

Articole din aceeași categorie

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată!

Nu vor fi publicate comentariile care sunt în afara subiectului articolului sau pe care le considerăm ca fiind ilegale, discriminatorii, injurioase sau neadecvate. Linkurile utile în context sunt binevenite.

Sliding Sidebar

Despre Noi

24secunde este un site dedicat, în special, analizelor și comentariilor despre baschetul românesc.

Publicăm și știri, unele mai detaliate, puse în context și însoțite de câte cu un paragraf cu un comentariu, altele scurte, grupate sub titulatura ”Ultima oră”.

24secunde.ro este întruchiparea unei pasiuni, drept urmare principalul nostru țel nu este traficul.

Normal că vrem să avem, zilnic, mii de cititori care să lase tot atâtea comentarii, dar nu acesta este obiectivul nostru primordial.

În primul rând, vrem să vă oferim texte de o calitate foarte bună.

În al doilea rând, vrem să creem o comunitate în care să se discute despre problemele reale ale baschetului românesc și despre soluțiile de dezvoltare a acestuia, fără antipatii legate de echipa favorită, orașul de domiciliu sau alte astfel de lucruri derizorii.

Sperăm să reușim toate acestea, iar 24secunde.ro să devină un reper în presa de baschet din România.