Marketing în liga națională #3

Episodul din această săptămână le are ca protagoniste pe Steaua, Sibiu, Phoenix, Oradea, Timișoara, Mureș, dar și pe Timba, Poli Iași, Athletic Constanța și Știința.


A fost desemnat câștigătorul concursului ”Joacă pentru Steaua”. Concursul a oferit câștigătorului șansa de a fi, pentru o zi, jucător de baschet, cu acte în regulă, la Steaua , iar clubului, timp de 6 luni, multă expunere în social media. Detalii despre concurs găsiți  AICI.

Steaua a pus în vânzare biletele pentru Faza a 2-a a sezonului. Un bilet costă 15 lei, iar cei ce își vor achiziționa un pachet de 5 bilete vor beneficia de 20% discount.

Rămânem tot la Steaua, ai cărei jucători au fost prezenți la emisiunea Star Matinal, de la Antena Stars.


Sâmbăta trecută a avut loc All Star Game-ul 2017. Fanii prezenți în tribunele Sălii Transilvania din Sibiu au avut parte de o serie de surprize pregătite de organizatori și sponsori, printre care și un Kiss Cam, posibil datorită celor două ecrane montate pe plafonul sălii.

Organizatorii Superbet All Star Game 2017 le-au pregătit spectatorilor tombole și concursuri cu premii acordate în colaborare cu partenerii evenimentului. La începutul jocului dintre Nord și Sud, jucătorii selecționați au aruncat în tribune replici ale tricourilor îmbrăcate cu această ocazie, de asemenea cu semnăturile tuturor.

Una dintre tombole a avut ca premii 5 pachete de bilete la EuroBasket 2017, Clujul urmând să găzduiască jocurile uneia dintre grupe. Câștigătorii nu au fost desemnați prin tragere la sorți. Fericiții câștigători au fost posesorii a cinci mingi de baschet inscripționate cu cuvântul ”tombolă” care au fost, de asemenea, aruncate în tribune, la începutul duelului de pe parchet.

În plus, 20 de fani au fost desemnați, prin tragere la sorți, câștigătorii premiilor oferite de Superbet: 10 tricouri originale purtând semnăturile celor mai buni jucători din baschetul masculin românesc, și 10 mingi oficiale semnate de vedetele din All Star Game 2017.

all star game sibiu 2017

Unul dintre modurile de interacțiune cu fanii a fost Kiss Cam. Zeci de cupluri au intrat în atmosferă. Printre acestea, și Dragoș Gheorghe, jucătorul BC CSU Sibiu, alături de iubita sa. La un moment dat, pe cele două ecrane imense instalate deasupra suprafeței de joc au apărut în cadru prietena, părinții și bunicii lui Kevin Hardy, veniți special din Statele Unite ale Americii pentru acest eveniment. Părinții jucătorului de la CSU Sibiu chiar s-au prins în joc și s-au sărutat, în aplauzele tuturor.

Fanii și-au putut cumpăra produse promoționale de la fanshop-ul amenajat la intrarea în sală sau de pe site-ul Andu Sport. Detalii AICI.

Alte detalii despre partea de marketing a evenimentelor (Final 8&ASG) de la Sibiu găsiți AICI.


Phoenix Galați a semnat un parteneriat cu PEAK. Înțelegerea este valabilă 3 ani, iar firma va furniza echipament echipelor de seniori ale clubului. Mai multe detalii AICI.

De asemenea, Phoenix a lansat un program prin care suporterii pot susține financiar echipa prin achiziționarea unor carduri de membru. În schimb, aceștia vor avea de o serie de beneficii atât din partea clubului cât și a partenerillor oficiali. Despre această inițiativă am scris AICI.


După parcursul excelent din Final 8 Cupa României, BC Mureș a organizat o întâlnire fani-jucători.


ACADEMIA DE BASCHET PENTRU TIMIŞOARA invită unităţile de învăţământ din Timişoara să participe la antrenamentul deschis al BC Timișoara, ce va avea loc în ziua de luni, 27 februarie, la ora 11.00, la Sala ”Constantin Jude”.


CSM Oradea a organizat în pauza meciului de sâmbătă, cu Phoenix Galați, un concurs pentru cupluri intitulat ”X și Zeno”. Acesta a constat în aruncări alternative la cos (ea și el) între două cupluri. La fiecare cos marcat un cuplu a primit un x, iar celalalt un Zeno (de fapt sigla Bellotto). La centrul terenului trebuiau plasate piesele.

x si zeno csm oradea


Timba Timișoara a încheiat un parteneriat cu Pro Line Nutricion, o companie din domeniul suplimentelor nutritive.


Jucătorii Politehnicii Iași au oferit câteva ore de neuitat elevilor de la Colegiul Wurmbrand. Imaginile de mai jos ilustrează reușita acțiunii.


Concursuri cu premii la partidele de pe teren propriu ale BC Athletic Constanța, indiferent de categoria de vârstă la care se desfășoară acestea:


Echipele de baschet ale clubului Știința București evoluează din acest sezon sub o noua indentitate, ”Bufnițele din Regie”. Joi am avut ocazia să aflăm că ”Bufnițele” nu reprezintă doar o identitate vizuală, un simplu brand, ci este parte a unui proiect mult mai amplu ce are în centrul clubul bucureștean. Am scris despre noul proiect AICI.


Vă rog să menționați în comentarii sau prin intermediul paginii de facebook orice ne-a scăpat pe această temă! Cu mare plăcere vom adăuga informațiile  în viitorul articol.

Precedentele două articole pot fi citite AICI și AICI.

Later edit: Legat de comentariul lui Adrian de mai jos, ne-ar fi imposibil să urmărim toate paginile echipelor de juniori din țară. Iar a scrie doar despre acceia pe care îi urmărim, nu ar fi corect. De accea, rog cluburile de juniori care întreprind astfel de acțiuni și care vor să și le promoveze, să o facă prin intermediul comentariilor.

Articole din aceeași categorie

1 comentarii On Marketing în liga națională #3

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată!

Nu vor fi publicate comentariile care sunt în afara subiectului articolului sau pe care le considerăm ca fiind ilegale, discriminatorii, injurioase sau neadecvate. Linkurile utile în context sunt binevenite.

Sliding Sidebar

Despre Noi

24secunde este un site dedicat, în special, analizelor și comentariilor despre baschetul românesc.

Publicăm și știri, unele mai detaliate, puse în context și însoțite de câte cu un paragraf cu un comentariu, altele scurte, grupate sub titulatura ”Ultima oră”.

24secunde.ro este întruchiparea unei pasiuni, drept urmare principalul nostru țel nu este traficul.

Normal că vrem să avem, zilnic, mii de cititori care să lase tot atâtea comentarii, dar nu acesta este obiectivul nostru primordial.

În primul rând, vrem să vă oferim texte de o calitate foarte bună.

În al doilea rând, vrem să creem o comunitate în care să se discute despre problemele reale ale baschetului românesc și despre soluțiile de dezvoltare a acestuia, fără antipatii legate de echipa favorită, orașul de domiciliu sau alte astfel de lucruri derizorii.

Sperăm să reușim toate acestea, iar 24secunde.ro să devină un reper în presa de baschet din România.