Marketing în liga națională #2

În urmă cu trei săptămâni am publicat un articol în care am centralizat cele mai interesante acțiuni de marketing pe care cluburile din Liga Națională sau Liga 1 le-au avut în ultima perioadă. Materialul respectiv a fost primul dintr-o serie care va urmări eforturile depuse de cluburi pentru a-și promova imaginea, a atrage sponsori și cât mai mulți fani lângă echipă.

Astăzi a venit rândul episodului doi.


Steaua CSM EximBank are o ofertă cu ocazia Valentine’s Day:

Tot Steaua a lansat pe pagina de facebook un concurs la care fanii ce ghiceau câte puncte va marca echipa până la pauza meciului cu Pitești puteau câștiga un tricou Colectiv. Concursul a avut un câștigător. De notat că tricourile din această colecție se găsesc și în Fan Shop-ul echipei.

Rămânem la Fan shopul Stelei pentru a prezenta promoția lunii februarie: șapca New Era Full Cap și tricoul polo sunt reduse cu 25%, de la 129 lei la 97 lei, respectiv de la 90 lei la 67 lei!

Și rămânem la Steaua pentru a aminti și parteneriatul cu Therme.


CSM CSU Oradea a organizat, pe 28 ianuarie, Fan Day. Totodată, și-a (re)lansat Fan Shop-ul.

Fan shop-ul este realizat în parteneriat cu vip-pictures.com, o firmă germană, care produce materiale promoționale pentru o mulțime de echipe, sportivi și artiști. Cu exceptia replicilor de echipament, care sunt produse de Bellotto, toate materialele din magazin sunt realizate de vip-pictures.com.

fan shop csm or

De asemenea, clubul a lansat și cartea ”CSM Oradea, campionii României”. Lucrarea a fost tipărită de Editura Durans, costă 55 lei și poate fi achiziționată de la fan shop.

Oradea nu a pregătit nimic special pentru Valentine’s day sau Dragobete. Singurul lucru care a amintit de cele două sărbători din februarie a fost acel LOVE așezat pe parchet în timpul dansului majoretelor de la centrul de fitness Arsnova.

majorete csm oradea

Interesant mod de a purta fularul 😉


BC CSU Sibiu a prezentat trofeul ce va fi decernat câștigătoarei Cupei României și echipamentele pentru All Star Game 2017, eveniment ce va avea loc pe 18 februarie. Prezentarea a avut loc pe 6 februarie, în magazinul Andu din incinta Shopping City Sibiu.

trofeul cupa romaniei si tricouri all star game sibiu 2017

Conform csusibiu.ro:

trofeul va rămâne expus, timp de o săptămână, în fața magazinului ANDU din incinta Shopping City Sibiu, iar fanii baschetului sunt invitați să se fotografieze cu trofeul și să posteze fotografia pe pagina de Facebook a evenimentului, într-un comentariu. Cinci dintre fotografiile care vor primii cele mai multe  Like-uri, până pe data de 11 februarie 2017, vor fi premiate, autorii lor urmând să câștige câte un bilet de intrare gratuit la finala turneului Superbet Final Eight Cupa României 2017 . Câștigătorii vor fi anunțați în data de 12 februarie 2017, pe pagina evenimentului.

Totodată, pe pagina de facebook a echipei au fost postate filmulețe de promovare ale celor două evenimente.


Legat de All Star Game, U BT Cluj Napoca și Steaua CSM EximBank și-au promovat jucătorii spre a fi votați de fani prin imagini postate pe paginile de facebook. Nu știu dacă are legătură, cele două cluburi au și cei mai mulți jucători selecționați.


BC Timișoara își invită fanii să intre în secțiunea Notes/Note pe pagina oficială de facebook, să urmărească #PlayersDiaryBCT și să interacționeze cu jucătorii. Întrebările fanilor vor primi răspuns în mini serialul #TIMEOUTcuBCT.


Site-ul oficial al Phoenix Galați are un nou aspect, însă nu sunt încă active toate secțiunile. În această situație se află și cea de magazin online. Voi reveni cu detalii suplimentare când totul va fi gata.


FRBaschet are un nou sponsor. Este vorba de Compexit Auto Rulate – dealer Das WeltAuto. Parteneriatul va fi valabil până pe 1 februarie 2018, ”firma urmand să-și facă simțită prezența prin autoturismele sale la toate proiectele și evenimentele organizate in România de Federația Română de Baschet”, se arată într-un comunicat postat pe site-ul forului din blv. Basarabia.


Știința București, echipă calificată în faza a doua a Ligii 1 de Baschet Masculin, are, începând cu acest sezon, o nouă imagine: Bufnițele din Regie. AICI găsiți pagina de facebook dedicată noului brand sub care activează toate echipele de baschet ale clubului.


Fanii BC Athletic Constanța, prezenți la partida cu Dinamo 2, au putut dona fructe și dulciuri pentru copii de la Centrul de Plasament Ovidiu. Acțiunea s-a numit ”Fructe pentru baschet” și în urma ei s-au strâns aproximativ 100kg de fructe.


Vă rog să îmi semnalați în comentarii alte acțiuni de marketing care mi-au scăpat!

Articole din aceeași categorie

Lasă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată!

Nu vor fi publicate comentariile care sunt în afara subiectului articolului sau pe care le considerăm ca fiind ilegale, discriminatorii, injurioase sau neadecvate. Linkurile utile în context sunt binevenite.

Sliding Sidebar

Despre Noi

24secunde este un site dedicat, în special, analizelor și comentariilor despre baschetul românesc.

Publicăm și știri, unele mai detaliate, puse în context și însoțite de câte cu un paragraf cu un comentariu, altele scurte, grupate sub titulatura ”Ultima oră”.

24secunde.ro este întruchiparea unei pasiuni, drept urmare principalul nostru țel nu este traficul.

Normal că vrem să avem, zilnic, mii de cititori care să lase tot atâtea comentarii, dar nu acesta este obiectivul nostru primordial.

În primul rând, vrem să vă oferim texte de o calitate foarte bună.

În al doilea rând, vrem să creem o comunitate în care să se discute despre problemele reale ale baschetului românesc și despre soluțiile de dezvoltare a acestuia, fără antipatii legate de echipa favorită, orașul de domiciliu sau alte astfel de lucruri derizorii.

Sperăm să reușim toate acestea, iar 24secunde.ro să devină un reper în presa de baschet din România.